Eerste dagen op bali - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Ruben en Rosanne - WaarBenJij.nu Eerste dagen op bali - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Ruben en Rosanne - WaarBenJij.nu

Eerste dagen op bali

Door: Rosanne

Blijf op de hoogte en volg Ruben en Rosanne

08 September 2015 | Indonesië, Lovina

Gisteren zijn we naar een lange reis van 11 uur vliegen, 4 uur wachten op Hong kong, 4 uur vliegen naar bali en dan nog eens 4 uur in de auto aangekomen in onze homestay in lovina.We kwamen om 8 uur avonds aan en zijn maar meteen gaan slapen. Nachts nog een keer wakker gemaakt door een gekko die hele vreemde geluiden maakte in onze kamer(merendeel van het dak is open) en alle hanen in de buurt die wel erg vroeg herrie beginnen te maken

Vandaag nog maar even relax dagje gehad bij het zwembad. Het is erg mooi hier en tot nu toe zijn we de enige in de homestay dus alles is voor privégebruik. De homestay ligt best wel ver van de winkels dus we zijn elke keer afhankelijk van een chauffeur die ons ergens naar toe brengt of we moeten een scootertje huren, dus dat is een beetje jammer. Maar alles is hier erg goedkoop, net best wel luxe uit eten geweest voor 15 euro en een scooter huren kost maar 4 euro

Morgen hebben we de dolfijnen tocht en gaan we naar de waterval en hot springs in de buurt.

• 08 September 2015 - 15:07

Saiveka:

Super leuk! geniet er van en veel plezier.

• 08 September 2015 - 15:13

Marijke:

Zo dan uit eten voor 15,-- geweldig toch. Lekker scootertje huren ook geen geld!!! Veel plezier morgen met de dolfijnen.

• 08 September 2015 - 16:07

Henriëtte:

En dan ook nog luxe eten voor dat bedrag... Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, geniet er van...

• 08 September 2015 - 16:47

Astrtid:

Ha lieve schatten....leuk om te horen...Wouter had ook ooit eens eens een Gekko, weet je nog?
    Als ze geen eten krijgen ,eten ze hun staart op,Hahaha, dat deed hij dus ook! Liefs van ons,kus!

• 08 September 2015 - 18:49

Alma:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen, super dat jullie het rijk voor jullie alleen hebben! Geniet er van en dolfijnen in het wild zien is zooooo gaaf! Geniet er van xxx

• 08 September 2015 - 20:06

Pieter:

Zo te lezen valt er volop te genieten en alles is ook nog lekker goedkoop

• 14 September 2015 - 22:44

Henny:

Deze foto's zijn wel heel mooi. Misschien kunnen jullie er ook iets over vertellen?

• 15 September 2015 - 11:03

Wendy: